sâmbătă, 26 septembrie 2009

Sarutul obsesiei...


In fiecare noapte ma cauti printre asternuturi
Cu degetele reci atingi infinitul
Printre cearsafurile albe pline de saruturi
Cu buze umede si rosii ca macul.

Privirea ta aluneca usor peste trupul meu gol
Ma adulmeci insetata de amor
Esti salbatica dar dulce,
De asta te ador...
Parfumul suav al pielii tale
Impanzeste fiecare centimetru din fiinta mea
Sclav al iubirii tale
Trupul meu amnezic te picta....

Esti tot ceea ce as fii putut contura vreodata
Mai fragil si mai frumos in ganduri imorale
Si stofa nebrodata
In visare...

Imi ascund chipul-n parul tau si-n amortirea noptii
In caldura pielii tale fine
Si-n vulcanul diminetii
Ce ne gaseste adormite
In bratele destinului
Ce omoara vise.

Aroma amara-a cafelei indulceste zorile
Tacerea-ti invaluie usor buzele,
Muscate-n toate partile
De pasiunea mistuitoare
Din mine...

Ai cearcane si privesti in gol,plina de dor;
Cu genele incarcate de rimel si lacrimi
Pe pleoape te sarut usor
...Ai vrea sa numai cazi in patimi...

Te plimbi dezbracata prin camera si mintea mea
Cu suvitele blonde deasupra umerilor,
Si conturul palid al sprancenelor
Parca-ai naviga inca prin noaptea grea...

Mi-e dor mereu de tine,chiar daca te tin in brate
Si teama mi-e sa nu te pierd in noapte...
Intr-o noapte cu luna plina,printre cearsafurile albe
De saruturi patate...

Niciun comentariu: